Wednesday, April 29, 2009

epi bisdey sayang!













happy birthday to awish...happy birthday to u.....
Allah selamatkan kamu... Allah selamatkan muhammad irfan darwish...

punyer la lame dah wat bezday... skg baru nak letak kat blog...hihiii
nunggu nak d/load nyer pasal lah!
birthday party yg sgt2 memenatkan....pergh.... aku yg hanye dibantu oleh pembantu peribadiku...mienur..hahahaha jgn marah beb...selain husband...

meriah...mmg meriah sbb smpy mlm pun aku still terima kunjungan...
menu??? laksa yg aku n hubby wat... nasi tomato - parents in law... pulut kuning + rendang ayam + agar2 + kuih lopez -mak aku wat... meriah dgn makanan... fuiiiyoooo!

utk tetamu yg dtg bersama dan xbsame adiah...thanx a lot... korg dtg pun dah cukup bagus tuk meriahkan majlis... d:)

2 comments:

  1. sangat tidak syok ok tgk gambo aku tgh menganga nak makan laksa. wakakakaka..
    tapi takper. janji laksa lu sedap and wa comel. ahahahahahaha....

    :P

    ReplyDelete
  2. laksa sedap??? c d tangan yg buat laaa...hihihi
    xpe nxt time wa wt lg k! n.ayam plak ker...
    nyum...nyum

    ReplyDelete