Thursday, April 16, 2009

bom!!!!!!

pg yang cukup memanaskan ati aku... xpasal2 kene sembur! bayangkan... seawal 8.23am mood aku dah dibomkan! hancur sume!

salah ker aku bertanyer? salah aku bercerita?? yang kene nyer aku! bkn dia!
ape hak dia nak marah? ape hak dia nak melenting??? psl stall pun nk besar2kn!
pastu melalut smpy hape2 ntah!
kalo kt opiz tu ader prob...pehal nk sabit aku???
g la lepaskn segala caci maki kt org tuh!!! ntah sape yg sembor dia pepagi...
pastu bagi aku plak! adil ker ko wt centu kt aku???!!! lu pk la snirik!!!!


plz la... sedar diri tu sape! smpy ble nak org respect tp hakikat yg pasti diri sendiri xreti nak respect org laen????

pk la sendiri ape yg hebat sgt kt diri tuh!!!!!!!
selain manusia yg sgt2 kerdil !!!!!!!

4 comments:

  1. sabar itu separuh dr iman..
    mari la kita minum dulu!!!
    waaa rindu siak kat lu babe! kejap jer jumpe tadik.. tak sempat nak pepelok lu! wakakakakaka!

    tah biler nak lepak sesama kan. *sob sob*

    ReplyDelete
  2. pagi2 da kene sembur an?
    ilek.. jgn tensi2.. ngee x)

    ReplyDelete