Thursday, December 15, 2011

15-12-2011

smlm, xpsl2 aku dgn bangganyer meletopkan diri...
sakit jiwa...
dlm pd xsihat mmjg ni...byk dugaan melanda... tp aku terima..
w/pun dh ngamok sakan... hehhehe biase la... lpskan dlu sume... br cool kan..

aku sbnanyer xphm ape masalah pompuan2 kt opiz nih... (layak panggil pompuan ke?)
sprt mn yg aku tau... n org lain tau... aku sedar diri aku nih mmg chaaaannteeek...
mungkin tu la pnyebab utama dorg ni xpuas ati... blm tambah lg lain2...
in term of work..aku mmg superb... boss mn yg xsyg aku?? ahahahha dgn bangganyer...
tp aku xla riak ngn ape aku ader... aku xsuke org ske2 kaco aku... so korg jgn sskali try nk kaco aku yek.
aku xgarang... aku ni frenly...aku suke mende yg kelako... n aku pun suke wt org gelak...
korg je yg xbtol... aku ok... ahahahah

nk cite ni,
atas ihsan hamba Allah yg maha la mulut bising...(astaghfirullahal'azim..) xpsl2 leave aku kne tolak 5ari beb!
mmg cukup la segala rase pahit,manis,pedas.. manis je xde...
mmg 100% bkn salah aku... mcm aku mention td... aku mmg superb ble wt kj... so jgn cr psl ngn aku...
aku tau kj aku...xpyh pusing2...n aku xliase ngn org yg xreti wt kj...
so kalo xreti wt kj...tau nk mmekak je..pi main jauh2.. sblm aku tempeleng...
ko mmg xkan menang lwn ngn aku...
ko cume ade mulut n suare... tp aku ade sume tmasuk bukti2 sahih yg cukupla nmpkkan aku mmg wt kj...ahahaha

secara ringkasnyer... sbbkan mulut, cuti aku n bkn aku sorg tp sume dept binasa!
xpsl2 xde pro-rate lg. mmg aku cukup anti ngn org nih... arap2 anak2 aku xmewarisi sifat buruk yg ade pd
org yg aku bdpn ari2...
aku xmo bdendam ngn org ni... tp aku cam geram gler... errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
istighfar2... xmo2 ceni... :)

No comments:

Post a Comment